Re: SDI

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 17:56:43 MET

The MacKozer wrote:

>Cześć!
>Myślę o podpisaniu z TPSA umowy na SDI, ale mam wiele pytań.
>
>1. Jakie realne szybkości transferu osiąga się przy ściąganiu plików
>(Polska i USA) w KB (kilobajtach)?

stale 10-12KB/s czy to taiwan czy to polska -warunek : srodek tygodnia po 23:50 do
11:00 lub weekend ;)))) bo w innych godzinach "darmowe bydlo" blokuje ruch :)

>2. W umowie (regulaminie) TPSA wspomina o okresie pilotażowym, co
>będzie jak się on zakończy (w końcu płacę tysiąc za instalację)?

tez sie tego boje

>3. Ile wynoszą koszty robocizny serwisanta TPSA przy instalacji?

nic

>4. Jakiego Firewall'a freeware najlepiej stosować przy SDI?

ZoneAlarm

wejdz na www.grc.com i sciagnij leaktest.exe .. potestuj nim kilka firewali to
bedziesz wiedzial jaki jest najlepszy

--