SDI

Autor: MacKozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 19:51:51 MET

Cześć!
Myślę o podpisaniu z TPSA umowy na SDI, ale mam wiele pytań.

1. Jakie realne szybkości transferu osiąga się przy ściąganiu plików (Polska
i USA) w KB (kilobajtach)?

2. W umowie (regulaminie) TPSA wspomina o okresie pilotażowym, co będzie jak
się on zakończy (w końcu płacę tysiąc za instalację)?

3. Ile wynoszą koszty robocizny serwisanta TPSA przy instalacji?

4. Jakiego Firewall'a freeware najlepiej stosować przy SDI?

MacKozer