Teac 540E update firmware'u

Autor: Tentaculat (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 13:16:39 MET

Czesc,

Mam TEACa 540E z firmawarem (jak pokazuje winda) 1.0A. Ostatnio sciagnalem
sobie firmware 3.0A. Jednakze po malych przejsciach z flashowaniem BIOSU
(jakkolwiek zakonczonych pomyslnym rezultatem) stalem sie bardziej ostrozny
jak chodzi o tego typu operacje. Mam male pytanie : czy gra jest w ogole
warta swieczki?; co da mi zupdatowany firmware?

Z gory dzieki za odpowiedzi. Wesolych Swiat i szczesliwego Nowego Roku
Tentaculat