Re: Jaki monitor 19"?

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 09:25:25 MET

Użytkownik "Lukasz Rewerenda" <lre_at_hydroeco-gw.hei.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:slrn94624k.rs8.lre_at_hydroeco-gw.hei.gliwice.pl...
> Witam,
>
> Zastanawiam sie, jaki monitor wybrac. Jestem programista, potrzebuje
> duzo miejsca na ekranie na ostry, wyrazny tekst. Jakos posiadanego
> monitora mnie doprowadza do szalu i tym razem chce kupic cos porzadnego.
> No i odpowiednio duzego; 19" to minimum. Nie chcialbym zarazem na to
> wydawac wiecej niz 3,5-4Kzl.
>
> Przegladajac oferty zwrocilem uwage na Samsungi -- sa bodajze trzy
> SyncMastery w tym rozmiarze. A moze jest cos lepszego za podobne
> pieniadze? Nie ukrywam rowniez, ze kusi mnie troche OptiView 21"
> rowniez do zaakceptowania cenowo.

Geeeeeeeeeeeeeeeeez !
Nigdy żadnego Samsung'a !
Sprawdzałem kilka modeli na "markowych" komputerach w Vobisie. Czy to 17",
czy 19" - obraz na każdym PARSZYWY.
Nieostry, zła zbieżność, tło szare, etc...
A OptiView - "najgorsza jakość za przestępczą cenę" :-)
Nie pakuj się w to g..wno !

Rozejrzyj się raczej za IIYama, Nokia i NEC. Sony sobie daruj - walą
straszną masówę. Kolega zajmuje się serwisem i mówił że konstrukcyjnie są do
bani. LG też jest cienki - najlepiej przetestuj w sklepie te monitory na
jakiejś dobrej karcie i sam się przekonasz...

--
---
Pozdrowienia