Jaki monitor 19"?

Autor: Lukasz Rewerenda (lre_at_hydroeco-gw.hei.gliwice.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 08:59:26 MET

Witam,

Zastanawiam sie, jaki monitor wybrac. Jestem programista, potrzebuje
duzo miejsca na ekranie na ostry, wyrazny tekst. Jakos posiadanego
monitora mnie doprowadza do szalu i tym razem chce kupic cos porzadnego.
No i odpowiednio duzego; 19" to minimum. Nie chcialbym zarazem na to
wydawac wiecej niz 3,5-4Kzl.

Przegladajac oferty zwrocilem uwage na Samsungi -- sa bodajze trzy
SyncMastery w tym rozmiarze. A moze jest cos lepszego za podobne
pieniadze? Nie ukrywam rowniez, ze kusi mnie troche OptiView 21"
rowniez do zaakceptowania cenowo.

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice