Re: Jaki monitor 19"?

Autor: Lukasz Rewerenda (ognacy_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 09:32:29 MET

On Fri, 22 Dec 2000 09:25:25 +0100, Vetch <no_at_e.mail.available> wrote:

>Nigdy żadnego Samsung'a !
>Sprawdzałem kilka modeli na "markowych" komputerach w Vobisie. Czy to 17",
>czy 19" - obraz na każdym PARSZYWY.
>Nieostry, zła zbieżność, tło szare, etc...
>A OptiView - "najgorsza jakość za przestępczą cenę" :-)
>Nie pakuj się w to g..wno !

No coz, co do Optiview to sie nie dziwie -- faktyznie jest zbyt tani;
natomiast opinia o Samsungach mnie zaskoczyla, bo znajomy od kilku lat
uzywa Syncmastera i obraz jest nadal ostry i dobry. Ale widac cos sie
zmienilo.

>Rozejrzyj się raczej za IIYama, Nokia i NEC. Sony sobie daruj - walą

Ba... Szukalem Nokii ale nigdzie nie moglem nawet w cenniku zobaczyc, a co
dopiero na wystawie. IIYama mnie troche odrzuca -- to jakis noname, wiec
pozostaje Nec. Do tego ewentualnie Panasonic (ale tez podobno przebojowe)
i Mag (ktorego w rozmiarze 19" tez nie widzialem nigdzie).

>straszną masówę. Kolega zajmuje się serwisem i mówił że konstrukcyjnie są do
>bani. LG też jest cienki - najlepiej przetestuj w sklepie te monitory na
>jakiejś dobrej karcie i sam się przekonasz...

Klopot w tym, ze w sklepach leza tanie i tandetne monitory ktorych nie
warto nawet podlaczac (bo nie uwierze nigdy, ze 19" monitor za 1500 zl
moze byc wysokiej jakosci).
A w sklepie internetowym czego jak czego ale monitora bym nie kupil.

LR

--
Lukasz Rewerenda, Gliwice