Re: Hacker z TPSA?

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 02:27:05 MET

On Thu, 21 Dec 2000 00:41:02 +0100, Darecki wrote:
> [...]

tekst troche bez sensu... probowales zapuscic skandisk ?

> [...]
> Whois i napisałem, gdzie trzeba, czyli na abuse_at_cst.tpsa.pl , czyli:
> TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. (POLISH
> TELECOMMUNICATIONS CO.)
> Centrum Systemów Teleinformatycznych "POLPAK" (Data Transmission Systems
> Centre "POLPAK")
> Zespol ds. Bezpieczenstwa Sieciowego (Network Security
> Team)
> http://www.tpnet.pl/abuse.html
>
> Po wymianie korespondencji dowiedziałem się, że jest to adres serwera nazw
> TPSA. Ponieważ nie podjęli dalszych kroków, zatelefonowałem do mojej

cholera, kolejny. te zabawkowe firewalle powinny byc zakazane ;-/

> centrali TPSA. Tam zdziwili się i powiedzieli, że to pierwszy taki meldunek
> i że mam wysłać faks z logiem i opisem. Jutro im wyślę.

powinni cie zdrowo ochrzanic ;-> to, co cie 'atakuje' (niech zgadne,
53/udp ?) to dns. dzieki temu mozesz uzywac adresow typu www.republika.pl
zamiast 213.22.5.210. sugerowalbym poczytac troche zanim zaczniesz
uzywac narzedzia, o ktorym nie masz zielonego pojecia.