Re: Hacker z TPSA?

Autor: Darecki (mialgosi_at_polbox.com)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 00:41:02 MET

Użytkownik "Kaja" <fatum_at_friend.pl> napisał w wiadomości
> Łączę się przez numer 0202122 i jak otwiera mi się okienko połączeniowe,
> to w miejscu gdzie powinno być "ppp" (już drugi raz to się zdarzyło)
> widnieje : "iem przecież, że"...Jak to zobaczyłam to myślałam, że
> padnę.
> Teraz znowu ten wpisik ktoś mi wstawił a to już chyba musi być ktoś z
> TPSA- tam też są hackerzy?

Mi natomiast od soboty ktoś (194.204.152.34) skanuje porty. Wyczaiłem na
Whois i napisałem, gdzie trzeba, czyli na abuse_at_cst.tpsa.pl , czyli:
TELEKOMUNIKACJA POLSKA S.A. (POLISH
TELECOMMUNICATIONS CO.)
Centrum Systemów Teleinformatycznych "POLPAK" (Data Transmission Systems
Centre "POLPAK")
Zespol ds. Bezpieczenstwa Sieciowego (Network Security
Team)
http://www.tpnet.pl/abuse.html

Po wymianie korespondencji dowiedziałem się, że jest to adres serwera nazw
TPSA. Ponieważ nie podjęli dalszych kroków, zatelefonowałem do mojej
centrali TPSA. Tam zdziwili się i powiedzieli, że to pierwszy taki meldunek
i że mam wysłać faks z logiem i opisem. Jutro im wyślę.

--
Pozdro :-)
Darecki