proxyserver pod win95/98

Autor: tabanews (tabanews_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 22 Dec 2000 - 03:45:22 MET

w zwiazku z tym, ze jak cos mi przestaje dzialac, od razu jestem chory, mam
pytanie do grupy.
jaki jest najlepszy proxy do dzielenia polaczenia dial-up po LANie???
wlasnie probuje odpalic server i client WINGATE 4.0.1, ale nie moga sie
dogadac.
moze cos w configu TCP/IP pokrecilem?
normalnie LAN biega bez zarzutu, a pod tym proxy, client czasem widzi
server, ale sie nie loguje, nie przydziela DHCP i takie inne szopki...
wydaje mi sie ze soft jest profesjonalny, a blad jest raczej w konfiguracji.

jezeli ktos moglby cos poradzic....

pozdr

tab

tabanews_at_poczta.onet.pl