Re: Ciekawostka odnosnie nagryawrki TEAC 4x4x32x

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:43:47 MET

The Konrad 'Wild_Vise' Sobczak wrote:

>RusH napisał(a) w wiadomości: <91sb02$g8v$1_at_news.tpi.pl>...

>ale istnieje spora roznica, intel ma praktycznie jednego konkurenta
>i moze z takimi rzeczami wyskakiwac nastawiajac sie na jego
>wycinanie a jesli sie nie myle jest troche wiecej producentow
>nagrywarek niz teac i plextor <-- to tak dla przykladu

I wlasnie DLATEGO zeby byc konkurencyjnym trzeba robic jak Nvidia i intel
..stukac po 30 rodzajow tego samego badziewia troche inaczej je nazywajac i ceniac
.. stad tyle grafik Nvidii i rozne predkosci nagrywarek i 17 tysiecy MHZ
Intela/AMD ... przeciez wiadomo ze jak ktos nie ma $$ to nie kupi 12x ..a po co
sprzedawac wszystkie 12x tanio skoro sie jelenie znajda ? dlatego robi sie tanie 4x i
drogie 12x (to tylko przyklad bo wcale nie jestem pewien tej plotki o plextorze)

--
RusH
http://www.kki.net.pl/~prush