Re: dźwięk w AverCapture 98 ??

Autor: Piotr Wrzosek (roszcz_at_box43.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 15:41:41 MET

On Wed, 20 Dec 2000 22:10:16 +0100, "slawek" <climber_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>nie mam d?wi?ku przy zgrywaniu programu jakim kolwiek
>innym programem ni? pilot do?aczony do karty
>
>za pomoc? innych ni? dolaczony do karty np Adpbepremiere, freevrc i inne
>mog? zgra? tylko obraz
>
>katra d?wi?kowa to SB LIVE, i w mikserze mam ustawiony zapis z LineIN
>
>mo?e kot? spotka? si? z takim czym? i ma jakie? lekarstwo

Spotkalem sie z tym, sam mam Aver TVPhone&SB Live, i np. w Vdubie
zamiast dzwieku mam szumy. Niestety nie znam rozwiazania (sam szukam)
ale mam podejrzenie : mianowicie wybierajac source (S) w Vdubie czy
gdzie indziej (na ogol) odpala sie bt848dlg.dll, a tam do wyboru w
sound mam tylko Stereo i SAP - problem w tym ze nasze kanaly maja inny
standard stereo (A2 chyba ?) niz te co sa i dziala tylko mono (np. w
oryg. programie od karty).
Czy ktos wie moze czy jest jakas wersja w/w dll'ki gdzie mozna ustawic
"mono" ?
Albo gdzie znalezc dokumentacje do obslugi BT848 ?
Probowalem grzebac Wdasmem i znalezc wartosc jaka wystawia do karty,
ale na razie sobie odpuscilem...

Pozdrowienia!
Piotr Wrzosek
roszcz_at_box43.pl