Re: netscape 4.6 i outlook express - lamerskie

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 02:51:51 MET

Użytkownik "Krzysztof Fedak" <kfedak_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Wielkie dzięki, z kompem mam problemy konkretnie z UDMA 66.
> Mam płyte MicroStar BX Master z kontrolerem UDMA 66 "na poładdzie"
> I przyznaję że nie wiem jak sobie z tym poradzić.
> Dysk to IBM 7200 UDMA 66. Całoć skonfigurowana przez "eksperta" w
> sklepie.

Tak się składa, że ja też mam tę płytę, ale żadnych problemów z UDMA66 nie
zauważyłem...:-)

> Pan radzi mi "że jeżeli cos się dzieje przy komunikacji plyta - dysk to
> on radzi przejsc na stary interface UDMA 33 wtedy problemy znikną na
> pewno".

Cóż za asekurant! Przyjdziesz z reklamacją, to powie "a nie mówiłem?" ;-)
Może zakłada tasiemkę jak podejdzie - raz niebieskim w płytę, raz w dysk...
raz czarnym w master, raz szarym... raz zadziała, a raz nie :-). Też bym się
czuł niepewnie na jego miejscu :-)))

> Kuźwa, to po to kupiłem lepszą płytę? :-)
> OK Ale to już problem nie na grupę

Źle widzę? Pecet w nazwie... więc piszesz na właściwą grupę :-).

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki