Re: netscape 4.6 i outlook express - lamerskie

Autor: Krzysztof Fedak (kfedak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 18:24:58 MET

Michal Kawecki wrote:

> Użytkownik "Chris" <nexus_at_iprive.com> napisał w wiadomości
> [...]

> Tobie zaś polecam zająć się problemem budzenia komputera, bo może być to
> objawem jakichś większych problemów z konfiguracją lub sprzętem. Jak już
> będzie działać, to kup sobie UPS-a, żebyś nie stracił danych np. po zaniku
> napięcia w trakcie uśpienia i problem masz rozwiązany...
> --
> Pozdrawiam
>
> Michał Kawecki
> kwinto_at_poland.com
> GG: 64350

Wielkie dzięki, z kompem mam problemy konkretnie z UDMA 66.
Mam płyte MicroStar BX Master z kontrolerem UDMA 66 "na poładdzie"
I przyznaję że nie wiem jak sobie z tym poradzić.
Dysk to IBM 7200 UDMA 66. Całoć skonfigurowana przez "eksperta" w
sklepie.
Pan radzi mi "że jeżeli cos się dzieje przy komunikacji plyta - dysk to
on radzi przejsc na stary interface UDMA 33 wtedy problemy znikną na
pewno".
Kuźwa, to po to kupiłem lepszą płytę? :-)
OK Ale to już problem nie na grupę
jeszcze raz wielki dzięki.
Chris