Re: Ciekawostka odnosnie nagryawrki TEAC 4x4x32x

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv6.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 22:23:03 MET

Glina napisał(a) w wiadomości: <91r3na$plt$1_at_news.ipartners.pl>...

>Chyba to oczywiste: zeby obnizyc koszty produkcji ... jedna linia zamiast 2
>jest zdecydowanie tansza i wydajniejsza

ale zastanow sie moment dla mnie to to by bylo totalnie blupie
po wala spzrdawac taki sam sprzet jak 12 za polowe ceny? nawet jesli by na
tym zarabiali to dlaczego nie zarabiac wiecej?
nie wiem ja w sumie lama jestem no ale nawet na chlopski rozum ? ;-))