Re: Ciekawostka odnosnie nagryawrki TEAC 4x4x32x

Autor: Glina (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 21:47:22 MET

> ale zastanow sie moment dla mnie to to by bylo totalnie blupie
> po wala spzrdawac taki sam sprzet jak 12 za polowe ceny? nawet jesli by na
> tym zarabiali to dlaczego nie zarabiac wiecej?

a kto ci powiedzial ze koszt wyprodukowania 12x jest wiekszy od 4x ?
Porownaj to sobie z duronem
600 kosztuje 300zl
800 dwa razy tyle

a jedyna rozniaca jest mnoznik - technologicznie nie ma zadnych zmian.
Jest to od dawna stosowana praktyka - producenci konstruuja jeden model i na
jego bazie buduja jego prostsze wersje (np teac cd-r56s-400, r56s-600 i
r58s) - wszsystko to samo ale odpowiednio 4x;6x;8x