formatowanie dysku to nie przelewki

Autor: koziorozec (QS_at_BOX43.GNET.PL)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 22:20:47 MET

czesc,
 niedawno przez pomyłkę wpisałem złą literkę, zamiast format c:, wpisalem
format d: i co sie okazało? Że był to mój bezcenny dysk. Spanikowałem,
przerwałem przy 30% postępu, podłączyłem z paniką dysk ponownie, żeby
zobaczyć ile da się uratować, a tam..... wszystko nienaruszone, nawet system
się odpalił. Albo miałem szczęscie, albo formatowanie polega na czymś o czym
nie mam zielonego pojęcia. A to był na pewno mój dysk i na pewno nic nie
zostało naruszone. Może ktoś wie jak wytłumaczyć ten cud?
pozdro
koziorożec