Re: sprzet dla architekta

Autor: Lopez (lopezzz_at_priv2.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 09:22:27 MET

Uzytkownik "Bo Zorawik" <BZorawik_at_t-online.de> napisal w wiadomosci

> "Lopez" <lopezzz_at_priv2.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> ..to architekci juz tez maja "ksywki" ? - sadzilem ze jest to tylko
> "przywilej" wiezienny..
>
> Ci ktorzy mnie znaja
> mnie
> >

> nie wiem czy zauwazyles gdzie sie znajdujesz - jezeli chcesz porozmawiac z
> "tymi ktorzy cie znaja" to umow sie z nimi - Usenet sluzy do calkiem
innych
> celow.
> Ponadto twoj posting jest tutaj calkowicie OT - jezeli wiesz co to znaczy.
>

> Bogdan Zorawik

A adres pocztowy to gdzie?
To ze Pan sie nazywa Bogdan Zorawik to nic nie znaczy. Ja moglbym sie
podpisac Adolf Hitler i jak to Pan sprawdzi? Co?
Wazniejsze jest to, ze zawsze sie podpisuje moim sigiem, nie wstydze sie
tego. Cos sie Panu ten Usnet wypatrzyl. Niech wroci Pan do zrodel i zobaczy
cala filozofie tworzenia sig'ow
Z wyrazami szacunku zawsze i niezmiennie

--
Lopez de Bytom en Silesia
lopezzz_at_priv2.onet.pl