Re: netscape 4.6 i outlook express - lamerskie

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 00:42:25 MET

Użytkownik "Chris" <nexus_at_iprive.com> napisał w wiadomości
[...]
> Pytanie 2 Jezeli ktos ma jeszcze cierpliwosc ;-)
> Jak w W98 i czy w ogole sie da, zamknac system (zamrozic czy jaos tam) aby
> wszystkie programy i otwarte w nich dokumenty zachowaly sie.
> Przyklad: mam otwartego Page Makera w nim 3 dokumenty, Corela a w nim 1
> plik, Illustartora 8 plikow i jeszcze np. Equation MS a w nim jakies
> rownania (Equation nie zapisuje swoich plikow).
>
> Teraz robie jedno magiczne kliknecie i wszystko to sie zapisuje w jakims
> pliku a komp sie wylacza (calkowicie).
> Nastepnie wlaczam kompa i nie dbam o to ktore pliki w ktorych programach
> [...]
Taka funkcja będzie trudna do zrobienia - zważ, że chcesz zapamiętać stan
różnych aplikacji, otwarte dokumenty itp. Namiastkę tego ma podobno WinMe, ale
nie znam z praktyki. Chyba najprościej będzie zrzucać zawartość pamięci do
pliku, a po włączeniu komputera odtwarzać ją i pracować - taka funkcja nazywa
się hibernacją. Tyle tylko, że nie każdy system operacyjny ją obsłuży, no i
jest mocno zależna od urządzeń w komputerze a szczególnie płyty głównej.
Więcej informacji znajdziesz na stronie
http://windows.online.pl/alchemia/hibernat.htm.
Tobie zaś polecam zająć się problemem budzenia komputera, bo może być to
objawem jakichś większych problemów z konfiguracją lub sprzętem. Jak już
będzie działać, to kup sobie UPS-a, żebyś nie stracił danych np. po zaniku
napięcia w trakcie uśpienia i problem masz rozwiązany...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki