Wypalanie p³yt

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera (julas_at_kill.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 13:30:50 MET

Vitam!
W³a¶nie kupi³em Plextora 12/10/32 i ju¿ mam pare problemów/pytañ dotycz±cych
nagrywania p³ytek (nie mam do¶wiadczenia ;]) i by³bym wdziêczny za pomoc.

- Kiedy chcê nagraæ p³ytê CD-RW Audio tak, abym móg³ j± odczytaæ w sprzêcie
audio (nie w kompie) to za nic nie mogê tego wykonaæ. Nagrywa³em z
prêdko¶ciami 1x, 4x, 8x i 10x i zawsze discman Thomsona odczytuje tylko
ilo¶æ tracków, ale nie mo¿e ich odtworzyæ, natomiast wie¿a Philpsa
'stwierdza', ¿e nie ma p³yty w czytniku. P³ytê mogê bez problemu odczytaæ w
CD-ROMie i nagrywarce. P³ytka, na której wypala³em to CD-RW do³±czona do
Plextora (firmy Plextor ;]). Próbowa³em nagrywaæ zarówno pod Nero jak i
WinOnCD. Czy kto¶ próbowa³ wypalaæ p³ytkê CD-RW Audio? Mo¿e co¶ nie tak z
sam± p³yt±?

- Czy op³aca siê u¿ywaæ softu do nagrywania pakietowego (PacketCD), jakie s±
jego zalety, kiedy stosowaæ i czy mo¿na zamkn±æ sesjê tak, aby zwyk³y CD-ROM
czyta³ p³ytê, a potem co¶ jeszcze dograæ?

- Jaki program polecacie do nagrywania? Jakie s± wady i zalety Nero i
WinOnCD, ew. jaki jeszcze soft polecacie?

Z góry dziêki za pomoc.

--
Juliusz 'Julas' Gonera