Re: Wypalanie płyt

Autor: kropa (kropa_at_go2.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 16:08:15 MET

"Juliusz 'Julas' Gonera" <julas_at_kill.pl> wrote:

>- Kiedy chcę nagrać płytę CD-RW Audio tak, abym mógł ją odczytać w sprzęcie
>audio (nie w kompie) to za nic nie mogę tego wykonać.

to już zależy od czytnika CD w wieży,np: Sony ma taką politykę że nie
popiera CD-RW tylko swoje MiniDisc

>- Czy opłaca się używać softu do nagrywania pakietowego (PacketCD), jakie są
>jego zalety, kiedy stosować i czy można zamknąć sesję tak, aby zwykły CD-ROM
>czytał płytę, a potem coś jeszcze dograć?

osobiście wolę nagrywać w sesjach,jakoś nie za bardzo lubie nagrywanie
pakietowe....

>- Jaki program polecacie do nagrywania? Jakie są wady i zalety Nero i
>WinOnCD, ew. jaki jeszcze soft polecacie?

oba te programy są bardzo dobre,ja do przegrywania płytek poleciłbym
jeszcze BlindWrite suite

--
e-mail: kropa_at_go2.pl  kropa_at_poczta.fm
icq#: 56538615