Odp: Problem z HP 610C

Autor: Tomasz Mrzygłód (tomcio77_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 13:20:52 MET

> Zależy jaki system i jakie DRV (wersja)?
> a) Win9x - wszystkie DRV są 16-bitowe, więc muszą obciążać procesor w 100%
> (najnowsze v11.x trochę poprawili ale nadal to nie to ;-(
> b) WinNT - to nienormalne, szczególnie na DRV v11, zresztą te DRV są
prawie
> wpełni 32-bit, więc nie powinny tak obciążać (i nie obciążają ;-)
> c) Inny, np. Linux nie znam ;-(

Mam Win98 no i ta wypowiedz by w pelni uzasadniala uzycie mojego procka na
100% ale jak wytlumaczyc fakt ze jak moj koles drukuje na mojej drukarce
ktora jest udostepniona na sieci i ktory tak samo jak ja ma Win 98 tylko ze
ma Celerona 466_at_525 a ja mam 633_at_790 i jego uzycie procka oscyluje w
granicach 50%.
Ja tu czegos nie rozumiem :(((
Na szczescie nie czesto mi sie trafia cos drukowac i moge cierpliwie
poczekac az skonczy, ale z kazdym drukowaniem moja cierpliwosc maleje :)))

Pozdrowienia
Tomek