Re: sprzet dla architekta

Autor: Bo Zorawik (BZorawik_at_t-online.de)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 16:07:27 MET

"Lopez" <lopezzz_at_priv2.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> Wiesz tez jestem architektem. I lubie swoja ksywke.

..to architekci juz tez maja "ksywki" ? - sadzilem ze jest to tylko
"przywilej" wiezienny..

 Ci ktorzy mnie znaja
> wiedza o kogo chodzi. A Ci ktorzy nie to beda miec jeszcze wiele okazji
mnie
> poznac :-)

nie wiem czy zauwazyles gdzie sie znajdujesz - jezeli chcesz porozmawiac z
"tymi ktorzy cie znaja" to umow sie z nimi - Usenet sluzy do calkiem innych
celow.
Ponadto twoj posting jest tutaj calkowicie OT - jezeli wiesz co to znaczy.

Bogdan Zorawik