netscape 4.6 i outlook express - lamerskie

Autor: Chris (nexus_at_iprive.com)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 13:24:04 MET

Jak w powyzszych ustaiwc na stale i zapomniec do smierci :-) o jakich
kolwiek zmianach, strone kodowa na ISO 8859-2 (wschodnioeuropejska)?
Pogmeralem po roznych FAQ i wiem ze ISO 8859-2 to prawidlowa strona.
Wszystkie maile czytam prawidlowo, tylko sam nie moge uzywac polskich liter
piszac.
daje np. alt+s i mail sie wysyla zamioast "si".
Aktualnie mam ustawione Widok\Kodowanie\Srodkowoeuropejski - ISO 8859-2.

Uzywam W98 SE (PL), Outlook express, natscape 4.6.
Acha, na pasku zadan, w prawym dolnym rogu mam ustawione PL (nie En) :-)

Pytanie 2 Jezeli ktos ma jeszcze cierpliwosc ;-)
Jak w W98 i czy w ogole sie da, zamknac system (zamrozic czy jaos tam) aby
wszystkie programy i otwarte w nich dokumenty zachowaly sie.
Przyklad: mam otwartego Page Makera w nim 3 dokumenty, Corela a w nim 1
plik, Illustartora 8 plikow i jeszcze np. Equation MS a w nim jakies
rownania (Equation nie zapisuje swoich plikow).

Teraz robie jedno magiczne kliknecie i wszystko to sie zapisuje w jakims
pliku a komp sie wylacza (calkowicie).
Nastepnie wlaczam kompa i nie dbam o to ktore pliki w ktorych programach
byly pootwierane, to dzieje sie samo.

Probowalem robic "Uspij system" ale to nie wylacza kompa (diody na plycie
wciaz sie swieca jak gdyby normalnie pracowal). Poza tym po wyjsciu z tego
stanu wskaznik myszy sie nie rusza (mysz sie zawiesza).

Barszo dziekuje za wszelkie sugestie
Chris