Re: Klopoty z Abit BE6 II i SB live!

Autor: przemool2_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 19 Dec 2000 - 20:13:34 MET

Witam
Wiem dokładnie o czym mówisz, mam ten sam zestaw co ty.
Musisz pamiętac że kontroler dysku twardego HPT370 wymaga przydziału IRQ a IRQ
tego kontrolera to to samo IRQ które używa 3 slot PCI,
z kolei 2 slot PCI uzywa tego samego przerwania co slot 5 (ten przy ISA)
Reasunując - trzeba troche pozamieniac miejscami urzadzenia w slotach az uda ci
sie ustawic to tak ze bedzie wszystko dzialalo,
tez przechodzilem przez to na początku az zwatpilem w sile tej plyty.
pozdrawiam