Skad sciagnac stare gry ?

Autor: HackemoN (hackemon_at_mindspring.com)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 20:17:55 MET

Cze,

Poszukuje otóz miejsca, gdzie leza sobie
stare gry, typu Doom2, Heretic, Stunts, etc.
Wiem, ze byla gdzies na onecie taka stronka,
ale ja zdjeli. Poza tym byla jescze jedna w
domenie prv.pl, ale niestety nie pamietam adresu :(.

Jesli ktos moglby posilic mnie odpowiednim URLem
to bede niezmiernie dzwieczny :))

--
HackemoN (or compatible)
*  *  *