Klopoty z Abit BE6 II i SB live!

Autor: alexwin (alexwin_at_ahoj.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 00:54:05 MET

Mam ABita BE6 II, sb live!, Geforce 256 AGP, Karte TV Pixel View, Modem
zoltrix Cobra. i win98se
Po wlozeniu tego wszystkiego na plyte Abita zabraklo przerwan. Aby dzialal
SB trzeba cos wylaczyc, np port USB (mam skaner na USB i nie chce go
wylaczac), lub karte TV (telewizje tez lubie :-)
Czy cos sie da zrobic, zeby uzadzenia sie nie gryzly?
Uaktualnilem bios do najnowszej dostepnej wersji i nic.
Reczne ustawianie przerwan nie dziala bo windoza nie pozwala zmienic
niektorych ustawien.

Wczesniej mialem plyte NMC na i440bx i wszystko bylo normalnie.