Re: Programik Gadu-Gadu

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 03:58:51 MET

Xaltuton napisał(a):

> Nie mam pojecia.
> Takich bramek jest dosc sporo na swiecie,
> ale widac tworcy gg wola polskie.

Ani z Gadu-Gadu ani z SMSBOX nie można wysłać sms'a na komórkę.
Weszłam na stronę Idei i okazało się, że nie mozna nawet z tej bramki wysłać!
Pokazuje się komunikat, że łączy z Centertelem i ....tak można czekać aż do
śmierci.
Czyli, że programy chyba dobre, tylko Idea Centertel od jakiegoś czasu szwankuje
albo się uwzięła na nas- użytkowników komputerów.
Jutro( tzn. w dzień ) zadzwonię do Biura Obsługi Klienta z proźbą o wyjaśnienie tej
niedogodności.

Pozdrawiam

Kaja