Re: Programik Gadu-Gadu

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 11:32:15 MET

Użytkownik "Kaja" <fatum_at_friend.pl> napisał w wiadomości news:3A3E1943.3CA9BA40_at_friend.pl...

| Czy sms-y od razu dochodzą, czy dopiero po paru godzinach i czy wiadomosci
| wyślą się do wszystkich operatorów sieci?

Wysłać można do wszystkich sieci. Można ustalić godzinę dojścia. Ale niestety
niezawodność zależy od bramki. Jednak jeśli bramki działają, to nie ma
problemów. Jest b. wygodny w obsłudze. Już pisałem o grupach i podgrupach,
z czego korzystam dość często, kiedy muszę zawiadamiać wielu ludzi z pewnej
organizacji.

--
K  o  n  r  a  d     J.   B r y w c z y ń s k i
private    velvet     animal    empty    t.  v.