Re: Co ja zrobic mam?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 19 Dec 2000 - 10:04:31 MET

On 18 Dec 2000 14:54:44 GMT, Jakub Godoniuk
<godoniuk_at_ernie.icslab.agh.edu.pl> wrote:

>No wlasnie. Co robic? Mam dysk 540MB i probuje go podlaczyc
Wielkosc nie ma znaczenia ;)) (w BIOSie ustawic dziada na AUTO)

>do nowego kompa z plyta RAIDowa Abit BX133. Obsluguje to jakies ATA,
>jakies UDMA, ja sie kurcze na tym nie znam! A tu przy startowaniu
To tez nie jest wazne - plyta BXowa na pewno obsluguje i tryby PIO

>w momenci, gdy pisze "costam, costam veryfing DMI pool costam",
>komputer sie zawiesza.
>No i czemu tak? Po co tak? I co zrobic, zeby nie tak? Pomozcie prosze.
Ano, musisz zobaczyc jak masz tego HDD ustawionego: czym jest sam na
tasmie czy nie (a wtedy odp. jumperem go), czy tasma dobrze wpieta,
czy np. nie swieci (stale) sie dioda HDD przy tym zwisie etc.
Nic takiego trudnego, trzeba poeksperymentowac (przy wylaczonym kompie
oczywiscie..)
Powodzenia

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl