Re: Jaka marka dysku?? KONKRETY PROSZE :)

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 23:17:02 MET

Misio wrote:

> tak ale ja mam Celka 566_at_850 i jest szyna 100...
> wiec quantum, albo ibm....

Popieram (acz kolwiek jestem stronniczy: mam same Quantumy, bo tańsze od IBM
;-)
Ostatnio ważnym dla mnie argumentem jest głośność: mojemu 6.4GB po 3 latach
tylko troszeczkę się pogorszyło ;-)

> czegos tu nie jaze...
> skoro wiekszosc nowych systemów chodzi na magistrali 100 (K6, duron PIII),
> to dlaczego tylko nieliczne dyski to wytrzymuja??
> bo chyba troche zle to rozumiem

Pomogę: dyski siedzą na magistrali PCI i dane lecą z częstotliwością PCIaja:
dla FSB=85MHz -> PCI=43MHz (bo dzielnik jest 1/2), natomiast dla FSB=100MHz
-> PCI=33MHz (bo dzielnik 1/3)
Co do mnie, zmuszony byłem ustawić FSB=83, ale się nie odwarzyłem włączyć
UDMA w HDD...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|