BIOS ROM CHECKSUM ERROR - Podkrecanie DURONa

Autor: Romi-Faq (Faq_at_net.e.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 20:07:04 MET

Bym był wdzięczny za pomoc w tej sprawie, nie wiem co jest nie tak!
Procek chodzi bez problemow na 9x100 i 8,5x106. w 8,5x107 (910MHz) działa
przez 6 godzin (dłużej nie sprawdzałem) bez zwiechów w Windows ME, 6 godzin
ostrego GRANIA! Niestety po restarcie kompa, obojtenie czy miekkim (ctrl alt
del) czy twardym (guzik reset) wyskakuje mi "niemila dla oczu" wiadomosc:
BIOS ROM CHECKSUM ERROR. po ponownym twardym resecie pokazuje sie normalna
tabliczka z liczeniem pamieci itp.... Czy ktos ma takie cos? Jesteem
wkurzony bo nawet o 9 Mhz nie moge podkrecic wiecej, a temp procka nie
wzrasta wyraznie!!!!!! gora o 2*C!!!
Teraz mam ustawienia 8,5x106 (901Mhz) 1,75V.Działa stabilnie bez zadnych
zwieszen!!!! Temp podczas pisania tego wynosi 48*C, chlodze to Chrome Orbem
i 2 wiatrakami od zasilacza.
Mam plyte SOLTEK SL-75KV+
proc Duron 600
2x64MB PC100 ( w Sisoft sandrze pokazuje ze sa to PC125!!!)
1x128MB PC133
Cas ustawiony na 2, na 3 tez probowalem to samo!
Seagate 20Giga Udma 66
WD Caviar 850MB
Sieciowa Realtek
Voodoo 3 3000