Re: BIOS ROM CHECKSUM ERROR - Podkrecanie DURONa

Autor: Enterek (elbitzg_at_ko.onet.pl)
Data: Sat 30 Dec 2000 - 23:56:45 MET

60 % płyt sprzedawanych na rynku ma ten sam problem.
Jest to wada konstrukcyjna spowodowana złum oprogramowaniem Boisu. Należy
zgodnie z sugestiamu producenta
zainstalować nowe oprogramowanie z Biosem
Znaleźć je można na stronach i FTP producentów płyt głównych.

Piotr Muryń
elbitzg_at_ko.onet.pl

Użytkownik "Romi-Faq" <Faq_at_net.e.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ostrego GRANIA! Niestety po restarcie kompa, obojtenie czy miekkim (ctrl
alt
> del) czy twardym (guzik reset) wyskakuje mi "niemila dla oczu" wiadomosc:
> BIOS ROM CHECKSUM ERROR. po ponownym twardym resecie pokazuje sie normalna
> tabliczka z liczeniem pamieci itp.... Czy ktos ma takie cos? Jesteem
> wkurzony bo nawet o 9 Mhz nie moge podkrecic wiecej, a temp procka nie
> wzrasta wyraznie!!!!!! gora o 2*C!!!
> Teraz mam ustawienia 8,5x106 (901Mhz) 1,75V.Działa stabilnie bez zadnych
> zwieszen!!!! Temp podczas pisania tego wynosi 48*C, chlodze to Chrome
Orbem