Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 10:42:14 MET

On Sun, 17 Dec 2000, frezzer wrote:

>+ Użytkownik "Krzysiek" napisał w wiadomości
>+
>+ > przeciez bylo wyraznie napisane ze nie chce formatowac

 Ano. Szkoda że jeszcze nie było przyczyny podanej -:) np.:
a. chce wymusić "upgrade" (z ME nie ćwiczyłem)
b. chce mieć oba OSy na 1 partycji (już obejrzałem, działa)
c. nie chce kasować danych, bo nie ma miejsca na kopię
 wszystkiego na innych partycjach/dyskach
d. ...

[...]
>+ A co z rejestrem windowsa ? i tak trzeba wiekszosc programow od nowa
>+ zainstalowac, zeby dzialaly

 Jeśli powód jest inny niż "a" to twoja uwaga jest nieistotna...

>+ Wiec metoda przez szybki format jest lepsza ( dluzej sie kasuje niz
>+ formatuje)

 Kpisz z nas ??
 Albo nie jest ci znany program pt. SMARTDRV ? Oczywiście, mowa
o kasowaniu z "czystego DOSa" (F8-uruchom tylko linię poleceń).

>+ Pozdrowiena

 Wzajemnie - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.