Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: Voyager (voyager46_at_interia.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 16:05:19 MET

Witam!

Użytkownik "Anja" <anjars_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości
| Witam grupowiczow!
| Chce zmienic system operacyjny z Windows 98 na Windows ME bez
| formatowania dysku. Po wlozeniu CD z ME po jakims czasie otrzymuje
| komunikat:
| Na komputerze jest juz zainstalowany system operacyjny, ktorego nie
| mozna uaktualnic za pomoca tej wersji Instalatora. Musisz miec wersje
| Uaktualnienie Systemu Windows Millennium Edition.
| Ostrzezenie SU0168
| Co w tym przypadku mozna zrobic, aby zainstalowac ME.
| Z gory dziekuje za dobre rady i pomoc.
| Pozdrawiam:):)

Nie mam 100% pewnosci, czy to zadziala, ale mozesz sprobowac 2 sposobow.
1. Usun tylko pliki IO.SYS, MSDOS.SYS i COMMAND.COM z C:\
jesli nie zadziala, to:
2. Wrzuc jakis edytor dyskow (koniecznie dla MS-DOS) i edytuj bootsector
dysku C:. Zastap go wartosciami zerowymi (w hex wpisuj same zera). Potem
zrob co w pkt 1.

Powinno dzialac.

Pozdrawiam,

--