ECS K7VZA i dzwiek

Autor: kbryd_at_losthighway._nospam_eu.org
Data: Mon 18 Dec 2000 - 10:36:07 MET

Czesc!

        Powiedzcie mi, czy pokazuje sie Wam urzadzenie dzwiekowe
w spisie urzadzen PCI przy starcie? U mnie nic takiego tam nie ma i
co najgorsze proba zainstalowania sterownikow z plyty konczy sie
komunikatem: "Blad podczas instalacji sterownikow dzwieku. Wlacz
dzwiek w BIOS'ie.". W BIOS'ie moge conajwyzej ustawic OnBoard Audio
Chip na Auto, ale chyba nie powoduje to faktycznego wlaczenia dzwieku...
Sprawdzalem zworki na plycie ale wszystko sie byc ustawione poprawnie.

Pod Linuksem sprawdzalem co siedzi na PCI i nie ma tam zadnego urzadzenia
audio (jakies USB, mostki itp. itd.)

Sterowniki pod DOS wypisuja, ze nie ma sprzetu od audio...dziwne bo
plyta ma wbudowany dzwiek :-)

Pozdrawiam.

--