Re: ECS K7VZA i dzwiek

Autor: GS (sgreg_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 11:36:40 MET

Użytkownik <kbryd_at_losthighway._nospam_eu.org> napisał w wiadomości

> Czesc!
>
> Powiedzcie mi, czy pokazuje sie Wam urzadzenie dzwiekowe
> w spisie urzadzen PCI przy starcie? U mnie nic takiego tam nie ma i
> co najgorsze proba zainstalowania sterownikow z plyty konczy sie
> komunikatem: "Blad podczas instalacji sterownikow dzwieku. Wlacz
> dzwiek w BIOS'ie.". W BIOS'ie moge conajwyzej ustawic OnBoard Audio
> Chip na Auto, ale chyba nie powoduje to faktycznego wlaczenia dzwieku...
> Sprawdzalem zworki na plycie ale wszystko sie byc ustawione poprawnie.
>
> Pod Linuksem sprawdzalem co siedzi na PCI i nie ma tam zadnego urzadzenia
> [...]

Jakies miesiac temu mialem ta plyte i objawy byly identyczne jak twoje - nic
nie pomagalo (upgrady biosu, driverow do AC 97, via packow etc, a ustawienia
zworek na plycie to zmienialem kilkanascie razy -myslalem ze moze w
instrukcji jest pomylka). Coz, oddalem plyte do sklepu i dostalem nowa
DFI -tu dzwiek jest OK!

Grzegorz S.