Re: HPT366 + dysk UDMA100 = problemy?

Autor: Marcin Swat (m.swat_at_szpitaljp2.krakow.pl)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:48:52 MET

Mirosław Moczyróg napisał(a):

[...]
> dyskiem na UDMA 100) . Ale jedynym sposobem na pozbycie sie tego
> problemu bylo przelaczenie na UDMA 33. Chyba po prostu, niektore wersje
> HPT366 tak maja, i nie nalezy sie tym bardzo przejmowac, bo roznica
> miedzy 33 i 66 jest znikoma.
[...]

Update biosu do wersji 1.26 rzeczywiście pomógł, chociaż nie obeszło się
bez problemów. Z tego co mogę jeszcze doradzić to sprawdź czy zmieniłeś
stery na nowsze (do wersji 1.26). Numer sterowników w Windzie musi
pasować do wersji Biosu w kontrolerze.

Jeżeli chodzi o różnicę między UDMA 33 i 66 to chyba jednak jest
znacząca. SiSoft Sandra po podłączeniu dysku do portu EIDE pokazuje
wynik ok. 6400 pt a po udanym podłączeniu do HPT 366 benchmark skoczył
do 24000 pt! W tym pierwszym przypadku praca systemu była wyraźnie
spowolniona.

Z pozdrowieniami
M.

--
Marcin Swat
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawla II