Re: Programik Gadu-Gadu

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Mon 18 Dec 2000 - 09:27:16 MET

Użytkownik "tabanews" <tabanews_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> cokolwiek innego tylko nie gadugadu. oni majom jakies pop@#%@#$olone proxy i
> smsy dochodza po godzinie, pozniej, albo jeszcze inaczej....
> smsbox jest godny polecenia, ale to nie jedyny soft do smsowania.
> zobacz tez www.nokia.prv.pl w dziale sms, tam jest tez nieco softu.

Opowiadasz... u mnie dochodzą :-)
AFAIR opóźnianie SMS to kwestia operatora i jego bramki. Inna sprawa, to
współpraca operatora z programem GG - slyszałem coś, że te ciągłe zmiany
wersji GG wymuszane są przez blokowanie bramek przez operatorów (niektórych!
tych do których SMS-y z reguły nie dochodzą) przed przyjmowaniem zleceń od GG.
Po prostu chcą zarobić kasę na tym darmowym programie. ICQ wysyła przez
zagraniczną bramkę, która nie stawia takich ograniczeń bo oni po prostu płacą
jej operatorowi...

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki