Re: HPT366 + dysk UDMA100 = problemy?

Autor: Mirosław Moczyróg (mirekm_at_post.pl)
Data: Fri 15 Dec 2000 - 22:46:39 MET

Raffa wrote:

> było juz o tym głośno !! nawet na stronach Abita !!!
> update BIOS'u trza stuknąć !!!!!! np. do wersji th z BIOS'em HPT366 ver
> 1.26
> moge podesłać komplecik !

Ok, ale co zrobic, jak jest juz bios i sterowniki 1.26 (30GB Deskstar
7200, Abit BP6), a nadal komputer sie wiesza przy starcie ?
Probowalem roznych systemow. Podejzewalem, ze mam uszkodzony kabel i po
wymianie na inny okazalo sie, ze jest odrobine lepiej, w sposob
powtarzalny wieszal sie pozniej (Obydwa kable dizlaja z takim samym
dyskiem na UDMA 100) . Ale jedynym sposobem na pozbycie sie tego
problemu bylo przelaczenie na UDMA 33. Chyba po prostu, niektore wersje
HPT366 tak maja, i nie nalezy sie tym bardzo przejmowac, bo roznica
miedzy 33 i 66 jest znikoma.

pozdrawiam,

mirek