Re: Jaki dysk, cd-rw i obudowa? - PILNE

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 23:16:25 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) Xaltuton byl tak zapity, ze napisal
cos takiego....
: >Tak, tak... mi w ciagu miesiaca padly 2x Fuj_itsu 8GB... nowki... Moze by
: >tak IBM, a sam dzialam na Seagate od 5 lat - i zero problemow :)
:
: No widzisz, a ja widzialem 6 padnietych IBM'ow z serii
: 10 sztuk, natomiast od lat uzywam Fujitsu, polecam znajomym
: i jak na razie nie widzialem zadnego padnietego dysku tej marki.
: Moze po prostu powiedzmy sobie s, ze wszystko zalezy
: od szczescia, z tym, ze wybierajac Fujitsu mamy mniejsza sznase
: trafic w zly egzemplarz :-)

Prawde mowiac to IBMy 5400 rpm sa nie do zajechana - 7200 rpm sa wadliwe.
I tutaj mozna trafic neizle w egzemplarz. A ja wszystkim polecam Seagate
- i nikt sie nie czepia :) Bo dzialaja :)

Zalezy tez wiele od fabryki, serii, modelu... :) Np. Seagate Baracuda...
brrr.. nie dziekuje, postoje ;)

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|