Re: Jaki dysk, cd-rw i obudowa? - PILNE

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 19:57:51 MET

Witold Wilk <maniack_at_tychy.com> napisal:

>Tak, tak... mi w ciagu miesiaca padly 2x Fuj_itsu 8GB... nowki... Moze by
>tak IBM, a sam dzialam na Seagate od 5 lat - i zero problemow :)

No widzisz, a ja widzialem 6 padnietych IBM'ow z serii
10 sztuk, natomiast od lat uzywam Fujitsu, polecam znajomym
i jak na razie nie widzialem zadnego padnietego dysku tej marki.
Moze po prostu powiedzmy sobie s, ze wszystko zalezy
od szczescia, z tym, ze wybierajac Fujitsu mamy mniejsza sznase
trafic w zly egzemplarz :-)

Pozdrawiam
Andy