Re: Co myślicie o takim zestawie?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 23:21:16 MET

Piszac do pl.comp.pecet niejaki(a) frezzer byl tak zapity, ze napisal cos
takiego....
: > : płyta DFI viaKT133 ATA100 (635 zł)
: >
: > Szto eta za coodo techniki? IMHO kup sobie cos z ABITa, ASUSa, Slotek'a,
: > MSI...
:
: A moze bys pomyslal, ze nie kazdy kupuje AMD do o/c

To ja wiem. Ale napisalem (troche dziwnie, ale tak) ze nigdy o takiej
firmie nie slyszalem, wiec ja bym tak w ciemno nie kuowal plyty, o ktorej
nie mam zdania, chyba, ze chce kupic naprawde tanio.

Co do o/c - kiedys _moze_ sie to przydac - za 2-3 lata, jak ten procek
bedzie po prostu wolny - isc na calosc i krecic, nie?

: tej plycie nic nie brakuje i jest bardzo stabilna.

Jak mowilem - nwei znam, nie mam pojecia co na niej jest, a co do
stabilnosci - tym bardziej. Sam kupile Procompa w ciemno, jeden znajomy
stwierdzil, ze sa calkiem dobre z te $, szczegolnie te na BX. Ale moglem
zle trafic.

--
,Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>______#tychy____________,
|> To nie kobieta. Ma stac i dzialac. Kropka. ((O_LINUXIE))_________|