Re: Co myślicie o takim zestawie?

Autor: bamber (bamber_at_arno.pl)
Data: Wed 20 Dec 2000 - 01:25:15 MET

> : > : płyta DFI viaKT133 ATA100 (635 zł)
> : >
> : > Szto eta za coodo techniki? IMHO kup sobie cos z ABITa, ASUSa,
Slotek'a,
> : > MSI...
> :
> : A moze bys pomyslal, ze nie kazdy kupuje AMD do o/c

Myśląc o kupnie Durona np. 600 chciałbym go podkręcić, chociaż do 800 (jeśli
się uda :-) i muszę mieć złącze ISA, bo mam taką kartę muzyczną za którą
kiedyś niepotrzebnie wywaliłem prawie 1000 zł :-(((( (nie było jeszcze
SBLive'a, a musiałem mieć lepszą kartę)
a pytam się o DFI, bo jestem tylko użytkownikiem, który od czasu do czasu
zajrzy do czasopisma lub na WWW co jest nowego na tym świecie.

--
Dzięki i pozdrawiam oraz Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2001
bamber_at_arno.pl