Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: frezzer (frezzer_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 21:09:01 MET

Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości ...

> A jeśli się trzyma na twardym wszystkie swoje dane? Ja mam np. również
dużo

W pierszym punkcie napislem - zrobic kopie zapasowa

> programów, które instalacji nie wymagają... wtedy też jest prościej
przenosić

> to wszystko na inną partycję (trzeba ją mieć!), formatować, a potem
kopiować z

Kazdy o zdrowym umysle ma co najmniej 2 partycje z czego na pierwszej OS , a
co do szybkiego formatowania - jest to wymazywanie, czyli nie jest
ostatecznoscia, tylko alternatywa do kasowania.

Chyba ze sie nie zna podstaw MS-DOS`a
to pozniej sie pisze o jakim lamerstwie w formatowaniu.

Pozdrawiam
frezzer_at_wp.pl