Re: potrzebuje pomocy do Windows Me

Autor: Michal Kawecki (kwinto_at_poland.com)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 17:56:48 MET

Użytkownik "frezzer" <frezzer_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A co z rejestrem windowsa ? i tak trzeba wiekszosc programow od nowa
> zainstalowac, zeby dzialaly
>
> Wiec metoda przez szybki format jest lepsza ( dluzej sie kasuje niz
> formatuje)

A jeśli się trzyma na twardym wszystkie swoje dane? Ja mam np. również dużo
programów, które instalacji nie wymagają... wtedy też jest prościej przenosić
to wszystko na inną partycję (trzeba ją mieć!), formatować, a potem kopiować z
powrotem??? IMHO format to ostateczność i świadczy o totalnym lamerstwie
formatującego.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki