Re: Problem z konfiguracja: kiepski laptop + N6210 ?

Autor: Sebastian Karpowicz (seba_at_rudykon.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 20:54:58 MET

"fauo" <fauo_at_iq.pl> wrote in message news:91ivj8$g9p$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam! Moze komus z Was uda sie rozwiazac moj problem.
> Otoz, posiadam leciwego laptopa (Dell, P 100MHz, 8 MB ramu...).
<...>
> Pentium 166MHz i 16 MB ramu. No i za cholere nie da sie,
> ominawszy intro QuickTime, zainstalowac tego ustrojstwa -
> po uruchomieniu setup.exe, przejsciu przez menu licencja itd.
> pojawia sie informacja o koniecznosci reboota. Po reboocie -
----------
A probowales wejsc w to od drugiej strony tzn. dodaj nowy modem, a pliki
sterownika z plyty?
Co prawda setup instaluje w Pamelu Sterowania ikonke pozwalajaca nam wybrac
odpowiednia predkosc ale byc moze uda Ci sie to w ogole ruszyc, a predkosc
ustawic pozniej wykorzystujac odpowiednie stringi?

Pzdr!
_-seba-_

--
Aby odpisac uzyj