Odzyskanie danych z CD - pomocy !!!

Autor: _Imo (123ada_at_polbox.com)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 18:31:43 MET

Kilka miesiecy temu na CD zostaly zapisane dane - dopiero teraz
kiedy nastapila koniecznosci skorzystania z tego archiwum okazalo sie, ze
cos jest nie tak. Na plycie widoczne sa wszystkie pliki - ok. 10 %
z nich nie mozna skopiowac i otworzyc. Sa to archiwa zip.
Mozna je podgladnac na Windows Commanderem - nie mozna jednak
jak wspomnialem otworzyc i skopiowac. Prosze o pomoc - czy istnieja jakies
programy
do odzyskiwania takich plikow ? Prosze o nazwy, linki i opisy.
Na koniec wspomne - moim zdaniem o istotnych szczegolach.
W nazwach plikow nie ma polskich liter i innych niestandardowych
znakow. Przykladowa nazwa "uszkodzonego" pliku to df0.zip,
znajduja sie one tez nie dlaleko od korzenia glownego CD - pierwszy lub
drugi
podkatalog. Prosze o wszelkie sugestie i uwagi mozliwie najszybciej poniewaz
juz
jutro mam szanse wyleciec z pracy ! Pozdrawiam.
Acha ! krazek nowy, nie zniszczony i nie porysowany - pierwszy raz w
napedzie od
czasu nagrania. Wg. mnie najprawdopodobniej "syplo" sie cos podczas
zapisywania. Jeszcze raz pozdrawiam.
_Imo