Start systemu

Autor: Almight (almight_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 23:33:20 MET

Zainstalowałem Win98 a potem W2Y, skasowałem jednak poleceniem "sys c:" manager startowy
1. jak odtworzyć tego managera startowego?(ups...... szkoda że nie zrobiłem dysku startowego)
2. gdzie to dziadosstwo się konfiguruje?(w NT był pliczek boot.ini - czy jakoś tam, a tu???)
3. jesli na jednaj z partycji mam linuksa to czy za pomocą managera startowego z NT lub W2Y da sie go odpalić

Almight