Re: Start systemu

Autor: Przemo (karlik_at_post.pl)
Data: Sun 17 Dec 2000 - 10:31:33 MET

" Almight" <almight_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Zainstalowałem Win98 a potem W2Y, skasowałem jednak poleceniem "sys c:"
manager startowy
> 1. jak odtworzyć tego managera startowego?(ups...... szkoda że nie
zrobiłem dysku startowego)

Startujesz instalke w2k, wybierasz opcje Repair, następnie nastepnie gdy się
pyta czy wolisz naprawiac dyskietką czy Recovery Console, wybierasz konsole.
Gdy już zalogujesz się do swojej instalki systemy wpisujesz polecenie
FIXBOOT.
W 2k jako takiej dyskietki startujacej to to nie ma tak na marginesie. Wiem,
że w NT możnabyło zrobić coś takiego:
Formatujesz dyskietkę w NT.Nstępnie na czystą dyskietkę kopiujesz pliki:
ntldr, ntdetect.com i boot.ini. I w razie awarii OS Loadera na dysku
twardym, z takiej dyskietki startowalo...

> 2. gdzie to dziadosstwo się konfiguruje?(w NT był pliczek boot.ini - czy
jakoś tam, a tu???)

Tutaj też jest BOOT.INI. Sprawdź dobrze.

Przemo
karlik_at_post.pl
ICA: 12023392