Re: Problem z nagrywaniem plyt

Autor: BabaRyba (wlasti_at_priv2.onet.pl)
Data: Sat 16 Dec 2000 - 00:25:06 MET

> podobne.
> jednocześnie dwu
>

> Wczesniej wszystko chodziło ok nawet na czterech programach, bo jeszcze
był
> Fireburner i CloneCD.
> Przy zwykłej pracy komputer zachowuje sie normalnie, tylko przy nagrywaniu
> (tescie) slychac "pstryk" i jak gdyby kontroler odlaczyl dysk.
> Nie znam sie zbytnio na SCSI, byc moze jakies zaawansowane ustawienia, a
nie
> mam manuala do kontrolera.
> Caly czas probuje zmieniac ustawienia i testowac, i ciagle sie wywala.

sprawa podobna u mnie -
jesli byl tylko CDR teac scsi - wsio szlo na hd potem z powrotem
a ja grzmocilem w jakies kweiki lub coliny (jak mialem czas:)))
ale postanowilem oszczedzac cdra i kupilem cdroma teac
- niestety na ide bo scsi mieli miec ajkos tak za miesiac :)) paranoja
ale nic
przywiozlem do domu - zalozylem - mialem woly kanal ide
wiec poszlo jako second master - i gut!
niestety nie do konca - nagrywania szlo jakies 5 == 6 % potem zwiecha
totalna
swiec`a diody hd i cdromu -- jakby zablokowane nadaje sie tylko do resetu
nieco sie wiec zalamalem - walczyle polowe nocy i nic
BO MNIE COS ZASLEPILO
i zalozylem tasiemke U-dma 66 na cdroma a w biosie wsio AUTO
wiec komp chcial wycisnac z niego 9 poty i dostawal jakiegos kolosalnego
kota :))
potrzeba bylo oka serwisanta ktory od razu sie pyta - czemu zalozyle 80
zyl???
zamienil na tasiemke za 3,5 nzl i wszystko chodzi na nowo jak w bajce
choc i tak
jak sie kto chce zamienic za 32x scsi na
2 dniowy teac cdrom 40x ide to doplace pare zlociszow
Artur, Tarnow